Išeik
Type at least 1 character to search
Į viršų

griaučiai

ETIUDAS/METAFOROSDINAMIKA/JĖGA/LAIKASERDVĖJUDESYS/SIMBOLISAPRANGA/REKVIZITASKompozitorei Agnei
Pažintis su konkrečia paauglių grupe / išpažinčių nuotrūposAktyvi. TekstasRecepcija


Susitikimas su žiūrovu, aplinka už savos krūvos / kas man yra krūva, draugai, žaidimas, bendravimas, priklausymas grupei, tiktokas, smagu.Aktyvi, kintanti, auganti, greita, judama erdvėje, grupėmis ir po vieną, nuotaika smagi. Judesys.RecepcijaKompozicijos, formavimas, krūva kartu ir atskirai, judesių iš ateinačių etiudų dekonstravimas, improvizaciniu, žaidimo būdu.Kasdieninė. Kaip į mokyklą.šiek tiek prailginti ,,short, short men” dainą.
Noras kalbėtis/įsileidimas į ,,savo kambarį”, pasyvus dialogo ieškojimas, išsipasakojimas, išpažintys savoj erdvėj, po vieną, savojo aš kuklus pristatymas, paauglystė tarp keturių sienų. Įvairi, priklausoma nuo išpažinčių, arčiau lėtos, pulsuojančios, ramios. Judesys.Skirtingi kambariai/ mano individuali erdvėVibracija/,,šeikas”, žymėjimas/matavimas ,,ale kreidele”, veido masažas.Kasdieninė. Kaip į mokyklą. Kėdės, veidrodžiai, kilimas, bokso kriaušė/žaislas?galėtų būti išpažintys ilgesnės. Dalį perkelti iš pabaigos. 
Aš ir gi/ skirtumų ir bendrumo ieškojimas, savęs pažinimas per kitų patirtis, tyrinėjant sau artimą aplinką, draugus.Kelianti emocinę įtampą. Auganti nuo ramios iki aktyvios. Judesys ir tekstas.Iš skirtingų kambarių kelionė link sporto salės/ mano soc. aplinkos erdvė- mokyklaVeidrodinis judesys, kontaktinis judesys. Lego žaidimas.Nusirengiama iki baltų apatinių. Veidrodžiai, kėdės.
Perėjimas iš vaikystės į suaugusių pasaulį / džiazas, išleistuvių šokis, mokykla, suaugusio matymas dar vaiko akimis.Aktyvi, vidutinio tempo, nuotaika svajinga, ilgesinga, žaisminga ir paslaptinga. JudesysSporto salė/ mano soc.aplinkos erdvė – mokykla, išleistuvių vakaras, pirmas kartas.Vienodas judesys, sinchronas, vienas individas dekonstruoja sinchroną, veikdamas atskirai, kitaip. Kompozicijos, formavimas, atskirų grupių formavimasis.Balti apatiniai/ išleistuvių bateliai Elenai kėdė ir balta kreidelė.
Mano kūnas/ twerkas, tiktokas, socialiniai tinklai, per jį identifikuoju Savo tapatybę, priekabiavimas, patyčios.Aktyvi. Kelianti įtampą. Destruktyvi. Judesys.Skirtingi kambariai/ mano individuali erdvė.Veidrodinis judesys, vibracija/ ,,šeikas”, kūno kultūros pratimai, kvadratas. Balti apatiniai. Švarkai. Kėdės, veidrodžiai. Perukas? Granatas?Roko išpažintis apie kūną, persipinusi su Barboros išpažintimi apie priekabiavimą.
Turgelis / ta pati kūno tema, pažeidžiamumas, priekabiavimas, lytiškumas.Rami, lėta, liūdna, sapno nuotaika. Užauganti iki linksmesnio žaidimo pabaigoje. Judesys ir tekstas.Iš skirtingų kambarių kelionė link sporto salės/ mano soc. aplinkos erdvė- mokykla, turgelis, gatvė, sapnasSeklio judesys, nuolatinis sekimas, sapne, gulėjime, ėjime persekiojimas. Sapno uždarymas žaidimus, vyrai juodais drabužiais, švarkais.Balti apatiniai. Suknelės. Švarkai. Veidrožiai. Kėdės.Palikti visą išpažintį Emilijos.
Santykis su tėvais / galios pozicija, išpažintys, atstumas.Vidutinio tempo. Monotoniška, perauganti į jėgą. Norėtųsi ir linksmumo, juokelio. Judesys ir tekstas.Skirtingi kambariai/ mano individuali erdvė.Kumščio motyvas. Vibracija/,,šeikas”Balti apatiniai. Suknelės. Švarkai. Veidrožiai. Kėdės. Išpažintys apie tėvus: nuo 33:03 – ,,o kai jie išsiskyrė aš atsimenu” (Beatričė);  -,,tenai buvo plakatas” (Aura); nuo 48:05 – ,,prisimenu vieną vakarą paskabinau tėčiui’’ (Saulė, gal net nuo jos pradėti.)   ,,ir aš taip sakau, wow man toks šokas (Aura) ,,man atrodo buvau Graikijoje. ,,o dabar tie mūsų santykiai yra nutolę (Beatričė) ,,apie tą kartą mamai nieko nepasakojau..” (Barbora)
Roko ir Armino duetas / ta pati santykio su tėvais tema, matavimas savo tapatybės amžiuje dabarties ir ateities, vaiko ir suaugusio. Lytis.Nuo ramios iki aktyvios, auganti, kelianti įtampą, šiek tiek linksma, bet ir  kartu liūdna, abejinga. Judesys ir tekstasIš skirtingų kambarių kelionė link sporto salės/ mano individuali ir soc. aplinkos erdvė.Atsikartojantis kreidelės ,, ale žymėjimo” motyvas.Balti apatiniai. Švarkai. Suknelės. Veidrodžiai. Palangės. Kėdės. Gali atsirasti daugiau pauzių, šiek tiek prailginti, bent iki 2 min.
Prisiminimas / Ugnės ir Grėtės šokis / kur aš keliauju, kelionė mano kaip individo, mano šiandienoje, lokalioje ir globalioje aplinkoje, mano svajonės.Rami, lėta, nuotaika svajinga. Kartais ,,sprogstančiais” impulsais, tarsi pažadinanti. Judesys.Iš skirtingų kambarių kelionė link sporto salės/ mano soc. aplinkos erdvė- mokykla, kita šalis, įsivaizduojama ateitis.Judesiai lėti sulėtinti iš ankstensnių etiudų. Vieno judesio kartojimas.Balti apatiniai. Švarkai. Suknelės. Aprangos keitimas į kasdienius pradžios rūbus ar bent dalį jų? Veidrodžiai. Kėdės. Gali būti ilgesnis 5-7 min.
Mano balsas/ Gosh/ jėga ir saugumas, individualumas ir komanda, vieningumas, drąsa ateitis, viltis, pasitikėjimas. Siekis būti drąsiu. Iš ramios auganti į aktyvą. Nuolat pulsuojanti, greitėjanti, nuotaika kovinga, viltinga. Sueinanti į finalinį ritualą, drauge ,,išsikalbėjimą”, veikimą, pasitenkinimą.Iš skirtingų kambarių kelionė link sporto salės/ mano soc. aplinkos erdvė- mokykla.Vibracija/,,šeikas” Vienodas judesys, sinchronas, kova, kompozicijos, formavimas, darnus veikimas grupėje.Kasdieninė apranga. Galbūt švarkai. Veidrodžiai. Kėdės.